Monday, June 14, 2010

Sana Sini Bola....!!!

"Asyik-asyik bola.... nak tengok drama pun tak boleh...!!!"

"biar la...sekali sekala... 4 tahun sekali....!!"

Begitulah, sejak akhir-akhir ini...... ada yang menyokong.. ada yang melepaskan geram, gara-gara World Cup 2010 nie...
Bagi sang isteri, ramai yang merungut.... sana sini, asyik cerita bola aje... ye la ... orang pompuan memang ramai tak minat bola..tapi jangan terkejut... ada jugak yang fanatik... minat giler.... Bagi aku, tak berapa minat ler...tambah-tambah, kalau liga kat Malaysia nie... depa main cam hampeh... Serie A dan EPL pun aku tak berapa minat... tapi kalau World Cup ni.... boleh la... mungkin minat aku nie, taraf "world" kot.... (Jgn mare... bukan terlalu mengagungkan bangsa asing, tapi minat tengok skill depa)
Hari tu, aku balik kampung... kecoh adik-adik pompuan ngan anak isteri aku, sebab aku ngan abah melayan world cup (pukul 10.00 ~ masa tu ada drama melayu), Argentina lwn Nigeria... memang best game tu... tapi Nigeria terpaksa akur ngan kehebatan Argentina... (aku sokong Nigeria).... Game habis jer.... depa cepat-cepat tukar siaran..dapat le tengok sikit drama tu... ending die jer le...
Gitu ler, penangan bola sepak... tambah-tambah World Cup , sabar je lah yea.... bukan lama ...sebulan jer !!!!

3 comments:

  1. Bagi le chan abang tengok bola 4 tahun sekali...

    Drama setiap ari ade

    ReplyDelete
  2. hahaha.. kesian la dapat tengok ending drama je. tapi betul jugak, bujang3.. sebulan aje pun.. - kata-kata dari seorang diehard fan bola sepak :)

    ReplyDelete
  3. Mr Bulat : ye la... bagi la can..
    Dila : minat bola jugak ker???

    ReplyDelete