Saturday, November 10, 2012

Mencuba sesuatu yang baru ....

Dah 4 hari sejak aku bermula...

Mencuba sesuatu yang belum pernah aku buat...

So far, ok laaaa...

Apa yang nak diharapkan sangat... Bukankah ianya baru saja bermula... Tapi dari perkembangan yang berlaku, dicongak-congak untuk tempoh yang lama, mungkin berbaloi kot !!! Lagi pun, ianya ibarat sambil menyelam, minum air... tak kesah lah kalau airnya masin ke, kelat ke atau payau sekali pun... janji dapat "minum air"...

Bukannya kena buat kerja extra pun... benda yang dah memang aku selalu buat... "menyelammm"... so.. dah alang-alang, "minumlah air" tu... bukannya susah sangat pun.... Kot ada berkatnya disebalik perbuatan aku "minum air" tu, maka "kenyang" jugaklah aku nanti...

Aku menadah tangan berdoa agar apa yang dibuat diberkati dan akhirnya berjaya.. Walau pun tak serupa orang lain, cukuplah berjaya dalam cara aku..  Itu pun aku dah kira puas... 

Ok! 

Chow !!!!

Dari aku 


No comments:

Post a Comment